1. Originally posted by BelgianBono[..]

    Geen probleem, Anderlecht is gewoon beter dit seizoen... Nu ja niet moeilijk als je ziet wat Club tegenwoordig op de mat legt
    Maar laat toch Racing Genk maar kampion worden



    Hmm, met het eerste deel ga ik volledig akkoord, met het tweede iets minder ;-)
    Vanavond zal het misschien in een definitieve plooi vallen... we'll see
  2. Tjonge kreeg ik al gerenomeerd ajaxieden collega pesten allemaal sms-jes tussen 16.00 uur en 16.15 uur. En nu is het zo stil.
    UUUUHHH hoe werkt zo'n groeps SMS
  3. 1 doelpuntje te weing Wat een ontknoping vandaag! En ik schaam me diep over een 7e plaats....
  4. Ongelovelijk, 1 goal tekort Wat een prutsers

    Jammer dat AZ dan geen kampioen is geworden, alles beter dan weer PSV
  5. Originally posted by RemyOngelovelijk, 1 goal tekort Wat een prutsers

    Jammer dat AZ dan geen kampioen is geworden, alles beter dan weer PSV


    inderdaad. AZ had ik het ook nog wel gegund. PSV totaal niet. Maar Ajax heeft de bekerfinale nog!
  6. Originally posted by an07[..]


    Hmm, met het eerste deel ga ik volledig akkoord, met het tweede iets minder ;-)
    Vanavond zal het misschien in een definitieve plooi vallen... we'll see


    Ja ik moet toegeven dat ik onder de indruk was van RSCA vandaag... (dat ik dat nog mag zeggen...)
    0-5 op Roeselara, chapeau... En op vandaag afgaande zal Genk het niet redden...
    Ach, moge de beste winnen

    Club pakt jullie nog wel op de Heizel !
  7. Originally posted by Coen1 doelpuntje te weing Wat een ontknoping vandaag! En ik schaam me diep over een 7e plaats....


    Jaa het was énorm spannend ! Ik heb het ook ongeveer meegevolgd en het was enorm spannend met al die doelpunten...
    Het moet enorm zuur zijn voor Ajax maar zeker voor AZ, net nu hun eerste nederlaag in 2007...
    Maar aangezien de kloof die PSV had geslaan denk ik dat jullie ook zullen toegeven dat ze rechtvaardig kampioen zijn
  8. Originally posted by an07[..]


    Hmm, met het eerste deel ga ik volledig akkoord, met het tweede iets minder ;-)
    Vanavond zal het misschien in een definitieve plooi vallen... we'll see


    Gewoon even zeggen : Proficiat aan de Anderlechtsupporters, verdiend kampioen van België !
  9. Originally posted by BelgianBono[..]

    Gewoon even zeggen : Proficiat aan de Anderlechtsupporters, verdiend kampioen van België !


    je hebt gelijk!!

    trouwens ik ga met school van zondag tm woensdag naar vlaanderen! Misschien kom ik BelgianBono nog tegen
  10. Originally posted by MirrorballBoy[..]

    je hebt gelijk!!

    trouwens ik ga met school van zondag tm woensdag naar vlaanderen! Misschien kom ik BelgianBono nog tegen



    Ik hoop dat je een leuke reis hebt gehad ! En sorry maar ik zag het bericht nu maar...
    Naar waar was het eigenkijk ? Als het niet richting Sint-Niklaas was lijkt de kans me klein, hoewel ik een bus Hollanders heb gezien

    +++ Club Brugge pakte zojuist zijn 10e Beker van België !!!! +++ Feesteuh
    "It's a beautiful day.... "
  11. Originally posted by BelgianBono[..]

    Ik hoop dat je een leuke reis hebt gehad ! En sorry maar ik zag het bericht nu maar...
    Naar waar was het eigenkijk ? Als het niet richting Sint-Niklaas was lijkt de kans me klein, hoewel ik een bus Hollanders heb gezien

    +++ Club Brugge pakte zojuist zijn 10e Beker van België !!!! +++ Feesteuh
    "It's a beautiful day.... "


    De reis was erg leuk! We logeerden in Eeklo. We zijn geweest in Brussel, Gent, Brugge, Ieper, De Panne en Antwerpen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar Sint-Niklaas ligt Ik moet zeggen, Belgie is echt heel anders dan Nederland, positief en negatief! Oja je weet het vast niet meer maar de bus had en grijze kleur en er stond Krol Reizen op!
  12. Originally posted by MirrorballBoy[..]

    De reis was erg leuk! We logeerden in Eeklo. We zijn geweest in Brussel, Gent, Brugge, Ieper, De Panne en Antwerpen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar Sint-Niklaas ligt Ik moet zeggen, Belgie is echt heel anders dan Nederland, positief en negatief! Oja je weet het vast niet meer maar de bus had en grijze kleur en er stond Krol Reizen op!


    De traditionele toer in Vlaanderen dus
    Dan heb je het belangrijkste zo wel gezien denk ik
    En dat klopt, maar wij vinden Nederland ook heel anders dan België hoor :
    Positief : Wegennet !!! En de vriendelijkheid, dat moet ik ook toegeven
    Negatiever vind ik persoonlijk het eten maar soit
    & het was geen bus van Krol Reizen, waarschijnlijk ben je wel in Sint-Niklaas geweest maar dan via de autostrade (ligt tussen Antwerpen en Gent )
    Nog een fijne tijd in Nederland !!