1. Komende donderdag is het dan zover...ik heb er zin in in ieder geval...nog meer mensen die zeker gaan donderag?
  2. Originally posted by an07Ter ere van het verschijnen van de U2 DVD Popmart Live From Mexico City organiseert Universal Music in samenwerking met de top van de Nederlandse popfotografie een unieke fototentoonstelling in galerie V!PS in Rotterdam.

    Tijdens de expositie zullen unieke foto’s te zien zijn genomen tijdens de Popmart tour van 1997. Popfotografen Paul Bergen, Rob Verhorst en Roy Tee verlenen hun medewerking aan deze expositie.

    Op donderdagavond 6 september zal de feestelijke opening plaatsvinden van deze tentoonstelling, die in totaal 1 maand te zien zal zijn. Dennis van Leeuwen, gitarist van Kane en fervent U2 fan zal de expositie officieel openen. De dvd Popmart Live From Mexico City zal op deze avond ook voor het eerst te koop zijn.

    bron: www.oor.nl



    Leuk nieuwtje An, idd jammer dat dat in Belgie niet, op een gewone donderdagavond naar NL gaan zie ik niet echt zitten
    De DVD komt bij ons toch ook 6 september uit hé ? Ik zie nergens info ivm de Popmart DVD in een winkel in Belgie dus begin ik al te twijfelen....
  3. De expositie was wel gaaf...erg klein maar ondanks dat de moeite waard...er hangen een stuk of 30 foto's van Popmart Rotterdam en Las Vegas. De dvd is dus inmiddels ook in the pocket...kan niet wachten om hem van het weekend op volle geluidssterkte door het huis te laten knallen!!!! Ik heb enkele foto's toegevoegd van de expositie...als je in de buurt van Rotterdam bent is het zeker een aanrader om even binnen te lopen!!





  4. Was inderdaad tof
  5. ja was erg gaaf!! maar wel erg klein opgezet... maar ik heb de dvd!!! en de poster
  6. Originally posted by ivovertigoja was erg gaaf!! maar wel erg klein opgezet... maar ik heb de dvd!!! en de poster


    Was jij er ook ja? Je had ons even op moeten zoeken joh, of vooraf even moeten melden, altijd leuk om U2start leden te ontmoeten
  7. Originally posted by ivovertigoja was erg gaaf!! maar wel erg klein opgezet... maar ik heb de dvd!!! en de poster


    De poster is helaas gemaakt door iemand die niet al te veel verstand van U2 heeft...in koeien letters bovenaan zetten dat er 4 tracks Live uit Ahoy komen
  8. ja dat is zeker maar ik ben de laatste tijd heel weinig op U2start vanwege mijn nieuwe werk...
    maar we zien elkaar heus nogwelleens bij een concert denk ik
  9. Originally posted by Coen[..]

    De poster is helaas gemaakt door iemand die niet al te veel verstand van U2 heeft...in koeien letters bovenaan zetten dat er 4 tracks Live uit Ahoy komen


    ja dat is niet erg handig van die lui
  10. Originally posted by BelgianBono[..]

    Leuk nieuwtje An, idd jammer dat dat in Belgie niet, op een gewone donderdagavond naar NL gaan zie ik niet echt zitten
    De DVD komt bij ons toch ook 6 september uit hé ? Ik zie nergens info ivm de Popmart DVD in een winkel in Belgie dus begin ik al te twijfelen....


    idd, all the way naar Rotterdam als je de dag erna vroeg uit de veren moet is niet echt ideaal
    Ik heb in België ook nergens specifiek promotie gezien, gisteren was er op de Nederlandse radio een live opname van U2 te horen (uiteraard van Popmart) maar in onze contrijen blijft het opvallend stil. Dit weekend mss eens op onderzoek gaan in de nabijgelegen muziekwinkels... Hoe was Kroatië by the way?
  11. Originally posted by an07[..]

    idd, all the way naar Rotterdam als je de dag erna vroeg uit de veren moet is niet echt ideaal
    Ik heb in België ook nergens specifiek promotie gezien, gisteren was er op de Nederlandse radio een live opname van U2 te horen (uiteraard van Popmart) maar in onze contrijen blijft het opvallend stil. Dit weekend mss eens op onderzoek gaan in de nabijgelegen muziekwinkels... Hoe was Kroatië by the way?


    Weinig of geen publiciteit maar hij is er dus wel sinds vrijdag
    Ik kocht de special edition maar moest er wel 40euro voor neerleggen...
    Gelukkig is het een zalige DVD, als je hem nog niet hebt, ga hem maar zo snel mogelijk halen
    Kroatie was schitterend trouwens ! Veel nieuwe vrienden gemaakt, goed weer (32°, veel zon en water) mooie omgeving, leuke activiteiten... En dan kom in je in Belgie en moet je weer naar school natuurlijk...
    Waarschijnlijk werk jij al dus ben je al wat langer bezig... Toch wens ik je daar veel succes bij en hoop ik dat je ook enorm van je vakantie genoten hebt !
  12. hier kostte de Special Edition 35 euro...wordt wel heel duur allemaal tegenwoordig, vinden jullie ook niet??